Dagmar Buysse Badkamers

Team van Studio Wasabi vormt externe marketingafdeling van groot badkamerbedrijf

Dagmar Buysse Badkamers

“Voor mij gaat het in marketing niet over welk bedrijf of welke agency erachter zit. Het gaat over de mensen die werken aan je dossier. Want mensen maken het verschil.

Dat is waarom ik graag met Studio Wasabi werk. Dankzij hun unieke aanpak kan ik telkens weer rekenen op betrokken vakmensen die gespecialiseerd zijn in wat ze doen.”

Dagmar Buysse

Zaakvoerder Dagmar Buysse

Wie is Dagmar Buysse

Dagmar Buysse, marktleider in Oost- en West-Vlaanderen, realiseert zorgeloze badkamerrenovaties.

Samenwerking

Vanaf het begin was de samenwerking tussen Dagmar Buysse en Studio Wasabi een schot in de roos. Dagmar Buysse werkte eerder al met verschillende grote agencies samen, maar de unieke aanpak van Studio Wasabi resulteerde al snel in een samenwerking waarbij beide partijen elkaar versterken. De ervaren freelancers van Studio Wasabi vormen samen met zaakvoerder Dagmar het marketingteam. De teamleden voelen elkaar perfect aan en durven elkaar uitdagen om zo te excelleren in sales, marketing en communicatie. En dit op een efficiënte en kwaliteitsvolle manier.

Hoe?

In het team zijn er vijf vaste freelance experten (marketingstrateeg, online marketeer, designer, copywriter en project manager) en enkele losse freelance krachten naargelang het project (fotografen, videograaf en montage, creative director, UX/UI designer, hubspot webdeveloper, social media experts...). Elke freelancer vertrekt vanuit zijn expertise maar kan tegelijkertijd zijn ervaring in andere domeinen ook inzetten. Tijdens de teammeetings denken we samen na over de projecten. Zo versterken we elkaar en dagen we elkaar uit. We werken steeds in co-creatie met klant Dagmar. Want hij is dankzij zijn ervaring en know-how een belangrijk deel van het team.

Wat?

#marketingplanning #communicatiestrategie #campagneconcepten #radio #media #advertising #media buying #online marketing #emailautomation #webdesign #UX/UI #webdesign #fotografie #video #employerbranding #socialmedia #contentplan #huis-aan-huis communicatie #beursacties #sponsoractie #werfcommunicatie

Resultaat

Dankzij de geïntegreerde aanpak en de online marketingstrategie kent Dagmar Buysse, ondanks de coronacrisis, een duidelijke stijging in salesresultaten.

Left arrow
Right arrow